Buciki ♥


Już odebrałam swoją paczkę. Jestem taka szczęśliwa <3
Cała dostawa trwała 24h, ale że całość zamówiłam przed weekendem to dotarła dopiero w ciągu tygodnia. Ogólnie cały ten system paczkomatów InPost jest niesamowicie prosty i wygodny :) Jestem zadowolona, ale wracając do butów. To jak tylko wyciągnęłam tę paczkę chciałam jakoś tak skakać ze szczęścia. Gdy wróciłam do domu szybciutko je rozpakowałam i zaczęło się wielkie przymierzanie. 
Po prostu zakochałam się w tych butach, szczególnie w czółenkach. :) Zobaczcie :)

Sztyblety, Czółenka - czasnabuty



Jak na razie koniec postów z nowościami :* Kolejne posty ze stylizacjami :)

Pozdrawiam, Oliwia

6 komentarzy

Unknown pisze...

Widzę bratnią duszę jeśli chodzi o kupowanie butów - nigdy nie potrafię się powstrzymać :D

Dalilahome pisze...

Miło mi, że tak mówisz ;)

Unknown pisze...

żal żal żal głupie to a najgłupsze te komentarze i te opisy

Zuzakii pisze...

Śliczne buty (:

anni-vitae.blogspot.com

powerpinkyx pisze...

Te drugie są piękne :)

Unknown pisze...

Czółenka są boskie ! :) Mam czego pozazdrościć :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.