Złożenie zamówione, Teraz Czekamy ♥


Już od dawna chciałam tę chwilę. Ten moment gdy z niecierpliwieniem czekać będę na paczkę z rzeczami, które tak bardzo chciałam. Dziś złożyłam zamówienie u jednego ze sklepów z którym współpracujemy. 
Mianowicie chodzi o o sklep: Czasnabuty.pl
Na razie oczywiście nie powiem Wam co zamówiłam, bo dowiecie się w swoim czasie :* 
To taki mój prezent na urodzinki :)
_____________________________________

Ale nie przynudzając chciałabym Was zaprosić w ogóle na wyprzedaż. Są niesamowicie piękne buty, a co mnie urzekło to lity tylko po 69,99.. oohh moja miłość! Są też piękne balerinki za jedyne 19,90.. niestety na mnie nie było już numeru. Z resztą zajrzyjcie sami i zobaczcie -> naprawdę warto :)

PO PRAWEJ STRONIE ZNAJDZIECIE BANER SKLEPU, PRZEZ KTÓRY MOŻECIE ŁATWO TAM DOTRZEĆ :)



Pozdrawiam, Oliwia

5 komentarzy

Gabi pisze...

Na pewno zajrzę do sklepu ;)
Wszystkiego najlepszego ślicznoto!;* Życzę Ci abyś miała coraz więcej obserwatorów, współprac, ciuchów, pomysłów i żeby nigdy nie zabrakło Ci chęci do pisania na blogu<3 Wszystkiego naj, naj, naj...A no i 100 lat ;**

Tina pisze...

Zajrzę do sklepu :) Wszystkiego Najlepszego ♥

Zapraszam do mnie :)

HEARTISABELLE pisze...

świetne mają rzeczy :)

Dalilahome pisze...

Bardzo dziękuję za życzenia :***

Ania pisze...

Aż wejde na tą storne , może i ja cos zamowie ;)
Ps. Fajne masz piosenki na liście :)
Może obserwujemy ? ;)

Obsługiwane przez usługę Blogger.