Czas na zmiany



Przede mną nowy rozdział w życiu. Razem z końcem roku szkolnego nastąpi całkowita zmiana, koniec gimnazjum, koniec teraźniejszej rzeczywistości. Ten blog ma rok, mimo, że na blogerze jestem chyba od 2008 :) 

Z powodów osobistych postanowiłam przenieść bloga na całkiem nowego. nowy adres, nowa odsłona, nowa nazwa i przede wszystkim więcej odsłon tego kim ja jestem, jakie jest moje spojrzenie na świat. Z nową dawką energii zapowiadają się ciekawe lata współpracy. :) Oczywiście, moda i blogowanie jest moją pasją, więc jak obiecywałam nie zamierzam zrezygnować z pisania. :) 

Wraz z nowym blogiem, który niestety, ale musiał powstać zrodził się problem, że stracę czytelników, obserwatorów, komentatorów itd. Z liczbą 0 obs. startuję od zera, ale wiem, że wśród Was są Ci, którzy chętnie biorą udział w życiu bloga i mam nadzieję, że razem ze mną i Wy się przeniesiecie. Na pewno czekają Was dotychczasowe, ale w 100% rozbudowane artykuły, posty i oczywiście bedę starała się w miarę możliwości dodawać post, najrzadziej co 2 dni :)

ZAPRASZAM WIĘC NA NOWEGO BLOGA

dalilahome.blogspot.com


Pozdrawiam, Oliwia

Brak komentarzy

Obsługiwane przez usługę Blogger.