Stresik


Zaczynają się 3 dni sprawdzania naszej wiedzy -.-
Boję się, trochę kiepsko mi szła nauka. Cele wobec szkoły mam wysokie, wielkie ambicje. Przecież szkoła w stolicy. Oh zobaczcie nawet jak to brzmi, niby dla mnie to ok 30 min drogi, ale cóż.. Nie zawsze łatwo jest się dostać. 
Dziś podłapałam takiego stresa, że ojej.. Próbuję na różne sposoby zająć swoje myśli czymś innym, tylko nie  tą straszną myślą. Zajmowałam się askiem - ale zabrakło pytań xd, jem i jem, słucham muzyki, piszę post, ale nawet jak chciałam się zdecydować w co się jutro ubrać, ogarnęłam że musi być elegancko itd.
Jeśli chodzi o zestawy na te 3 dni, postanowiłam, że każdego muszę wyglądać inaczej. :D Przede wszystkim postawiłam na sukienkę, spodnie i spódnicę, jeszcze muszę dopracować szczegóły, ale już mam plan.. :D 
Dobra dobra, może wstawię posta ze stylizacjami egzaminacyjnymi, ale już po tym wszystkim. A teraz macie takie wiosenne zdjęcie kwiatków <3 

Jeśli ktoś z Was także pisze egzamin to życzę również powodzenia :)



+ jutro post ze stylizacją :) warto zajrzeć

Pozdrawiam, Oliwia :*

5 komentarzy

delor pisze...

Będzie dobrze. Musi być dobrze. Damy radę : )

UNCARO pisze...

Damy radę! Ja też jutro idę na rzeź, ale liczę, że uda mi się sprostać takiemu największemu wyzwaniu ;)

Unknown pisze...

zal mi ciebie starucho co to za głópia nazwa hahahahah weś się schowaj starucho stara hahhahah

Tina pisze...

Nie martw się, będzie dobrze :*

Zapraszam do mnie :)

Tina pisze...

Nie martw się, będzie dobrze :*

Zapraszam do mnie :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.