Zaczęło się!


Wiosenna gorączka zakupów.
W weekend byłam w warszawie. Ludzi było od groma. Oczywiście nie mogło się obejść bez przejrzenia nowych kolekcji w moich ulubionych sklepach. Ogólnie jest bardzo dużo neonowych, jaskrawych kolorów, ale także bieli i kolorów nude. Ale nawiązując już do moich rzeczy, które powjawiły się w mojej szafie jako nowe zalicza się pare rzeczy które dostałam jako prezenty, ale także dwie rzeczy które zakupiłam sama. (nie będę wspominała co czym jest) Zobaczcie sami :)


Second Hand - Sneakersy
Jak tylko je zobaczyłam nie mogłam uwierzyć. Mój numer i stan idealny. Odkąd stały się modne bardzo je chciałam.. A teraz mam. No po prostu super. Do tego ćwieki, które są modne :)



Zestaw biżuterii 
Mam dużo złotej biżuterii, teraz czas na srebrną. I doda elegancji do stroju. :)

New Look - Sukienka
No po prostu jak ją zobaczyłam to się zakochałam <3 Uwielbiam takie połączenia koronki. Będzie to jedna z moich ulubionych sukienek. Idealna na wiosnę. :)




Pull&Bear - Koszulka
Odkąd kupiłam sobie tam ostatnio spodnie, ten sklep zagościł w moim sercu. Doszłam do wniosku, że rzeczy może i nie są najtańsze, ale są tak piękne, że nie mogę się oprzeć. Jeśli chodzi o koszulkę, to tekst idealnie pasuje właśnie do 6 kwietnia - cudnie. :) 



Reserved - Naszyjnik
Kolory tego typu są moimi ulubionymi. Delikatne, dziewczęcę, a z drugiej strony dodają charakteru i przez rozmiar są zauważalne. :)



A jak tam wasze przygotowania na wiosne? :)

 Pozdrawiam, Oliwia


12 komentarzy

Anonimowy pisze...

te buty są boskie, nie mogę uwierzyć że sa w sh

zapraszam do mnie http://www.sotheemily.blogspot.com/

Unknown pisze...

Woooow buty to świetne znalezisko!! :D

balaczka pisze...

fajne butki znalazlaś;)

http://balaczka.blogspot.com/ pozdrawiam ;)

Vogue95 pisze...

Naszyjnik i koszulka najlepsze ! :)
Zapraszam . ♥ ;33
malinoveloove.blogspot.com

DENZEE pisze...

"Ogólnie całość fajnie zlewa się w całość. :)" - nie rozumiem tego, hahah :D

UNCARO pisze...

Buty mega! Na pewno dużo za nie dałaś, aż uwierzyć nie mogę, że z sh :)

Unknown pisze...

żal

Unknown pisze...

żal

Unknown pisze...

już tym blogiem zygac mi się chce nudy poprostu

Dalilahome pisze...

Dzięki Wam dziewczyny. :*

Mateusz, jeśli Ci się nie podoba to po co tu zaglądasz?? ;/
Jeśli coś do mnie masz to pisz na priv.

Kamila pisze...

ooo uwielbiam Duffy:) świetna koszulka

Unknown pisze...

ile zapłaciłaś za sneakersy ?

Obsługiwane przez usługę Blogger.