Swoboda i lekkość / kosmetyki


Dzisiaj pokażę Wam stylizację z nową sukienką prezentowaną w nowym poście. Ale także wspomnę o zakupionych kosmetykach. :)

Jeśli chodzi o stylizację, myślę, że jest to coś takiego swobodnego, lekkiego i dziewczęcego. Taki styl bardzo blisko mojego serca. Ogólnie jestem romantyczką, co sprawia, że jest to dla mnie odpowiednie. Do sukienki (w której się zakochałam) dodałam pasek, by bardziej podkreślić talię, do tego rajstopy - gdyż musiałam założyć z powodu niskiej temperatury i buty ("trzewiczki").





















Jeśli chodzi o kosmetyki: Wybrałam się na zakupy do rossmana. Ogólnie głównym zakupem miał być czarny eyeliner w pędzelku firmy Miss Sporty, który Wam dziewczyny serdecznie polecam. Kupiłam:
-balsam do ust firmy Carmex, 8,99zł
-odżywkę do paznokci, Miss Sporty, 7,99zł
-lakier 60 seconds, Rimmel, 9,99zł


Sukienka - Stradivarius / Pasek - sh / Buty - H&M / Torebka - Bershka

Pozdrawiam, Oliwia

7 komentarzy

Tina pisze...

Śliczna sukienka :*

Zapraszam do mnie :)

balaczka pisze...

zdjęcia są bardzo klimatyczne, stylizacja trochę widzę stylizowana na vintage, fajnie;)

pozdrawiam:)
http://balaczka.blogspot.com/

likeavirgin91 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

Świetną masz figurę, i zdjęcia w pozytywnym klimacie...
Pozdrawiam...

AnnneXx pisze...

sukienka <3
;*

kinga277x pisze...

Odżywkę mam taką samą ale jakąś taką miętową, a tak poza tym to stylizacja jest prześliczna *-*

piekielnejedzenie pisze...

śliczna sukienka, a jeśli chodzi o lakier - jeden z moich ulubionych, kolor również :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.