Sobotni wypad :)



Wypad do kina na komedie "Nieletni,pełnoletni", a potem do Pizzy Hut uważam za udany <3 jednak ważnym elementem tutaj był przede wszystkim strój. Powstało pytanie: co ja mam założyć? Ponieważ pogoda dopisywałam postawiłam na nowe koturny, które jak najbardziej sprawdziły się i jak się później okazało były obiektem zainteresowania do drugiej osoby przechodzącej obok (nie patrząc na płeć).



Stylizacja nie była dość skomplikowana i przepchana dodatkami. Jak już mówiłam całość zaczęłam tworzyć od brązowych koturnów. Założyłam także czarne rurki i niebieski oversizowy sweterek. By całość pasowała posklejałam ją dodatkami. złote kolczyki, złoto brązowy łańcuszek i brązowo-niebieskie okulary. Myślę, że mimo minimalizmowi outfits jest udany, z resztą sami zobaczcie i oceńcie :**
















Spodnie - Pull&Bear / Sweterek - Reporter / Naszyjnik - Croop / Okulary - New Yorker / Buty - TUTAJ! / Kolczyki - H&M

Pozdrawiam, Oliwia

6 komentarzy

Unknown pisze...

Ślicznie wyglądasz.Buty są faktycznie bardzo fajne.

Dalilahome pisze...

Dziękuję :)

Unknown pisze...

bardzo fajnie :)

Tina pisze...

Fajne wyglądasz :) Cud, miód i maliny ! xD

Zapraszam do mnie :)

Unknown pisze...

beautiful! would you like to follow each other in gfc and bloglovin? let me know!

kinga277x pisze...

Buty *o* No nie powiem, ty też ładna :>

Obsługiwane przez usługę Blogger.