Orange Strips


Wczoraj wybrałam się z powodu urodzin do Warszawy. Przy okazji kupiłam sobie rzeczy, ale to w następny, poście :) Jednak jeśli już gdzieś się jedzie tzreba jakoś wyglądać. Dzień wcześniej w piątek spotkałam się z przyjaciółką (to jej blog który prowadzi z koleżanką) Na zdjęcia itd. Starałam się dobrać i zestawić coś ze sobą bym mogła założyć to w sobotę. W końcu razem zdecydowałyśmy się na jeden outfits.



Łososiowy sweterek, kremowa koszula, leginsy w paski i buty na obcasie (w Warszawie z powodu pogody miałam czarne koturny :) Jeśli chodzi o ten zestaw jest elegancki, młodzieżowy i jak najbardziej nadaje się na taki wypad. Paski dodały całości charakteru, i mimo, że nie byłam jedyną dziewczyną, która miała je na sobie, ale na pewno inaczej niż wszyscy. Zobaczcie sami :)
*dwie rzeczy należą do mojej przyjaciółki, link do jej bloga macie wyżej :)





















Koszula - H&M / Sweterek - H&M / Leginsy - Terranova / Buty - Vj Style / Kwiatek - H&M



Pozdrawiam, Oliwia

9 komentarzy

Unknown pisze...

Nogi po samą szyję <3

Patrycja. pisze...

Sweterek <33 chyba ci go zabiorę ;)

www.fashion-city.pl pisze...

fajne legginsy

delor pisze...

Piękna *.*
lovlovlovlovlov

http://dreamdelor.blogspot.com/

HEARTISABELLE pisze...

boskie buciki :*

Tina pisze...

Śliczny sweterek i legginsy i ogólnie wszystkoo :)

Zapraszam do mnie :)

Dalilahome pisze...

Dziękuję bardzo :)

angelika eM pisze...

zestaw jest cudowny !

JaMajka pisze...

Twoje zestawy bardzo mi się podobają, są w moim stylu. Wszystko mi się podoba :)
Pozdrawiam

Obsługiwane przez usługę Blogger.