Minimalizm wskazany


Czasem każda z nas zastanawia się co na siebie założyć, brak weny, zła pogoda, albo ulubione rzeczy w praniu. Podobnie miałam tego dnia ja, gdy wybrałam się na sesje z przyjaciółką. Miałam kilka koncepcji, ale zawsze czegoś brakowało. Postanowiłam więc wybrać minimalizm, bo przecież nie zawsze muszę mieć na sobie tysiące rzeczy by dobrze wyglądać. Tak się wskoczyłam w spodnie, koszulkę i buty..
By całość nie wyglądała nudnie, charakteru dodaje nadruk na koszulce. Jest delikatny, co sprawia, że nie wyróżnia się i nie odstaje od jasnych kolorów reszty. By dodać sobię pare centymetrów postawiłam na platformy. :)
















Koszulka - Stradivarius  / Spodnie - Kappahl / Buty - VJ STYLE

Pozdrawiam, Oliwia

9 komentarzy

Tina pisze...

Śliczna koszulka *_*

Zapraszam do mnie :)

Maolamia pisze...

Piękne zdjęcia, a zestaw niby taki prosty, a ja jestem zachwycona, ten nadruk taki uroczy i krój spodni genialny ;)

Unknown pisze...

weż ty się nie znasz na modzie masz modye z lat 80 ty sie ucz a nie blogi zakładać to dla dorosłych i jeszcze ze starszym facetem chodzić

Unknown pisze...

ze starszym facetem chodzisz

Dalilahome pisze...

Dziękuję dziewczyny. :)

Ania pisze...

Swietna stylizacja ;*
Ps. obserwuje ;*

Patrycja. pisze...

Ubóstwiam te buty! ♥

UNCARO pisze...

Świetny nadruk na koszulce ;)

kinga277x pisze...

Podziwiam cię, ja bym się zabiła na takich butach :DD.. Stylizacja jest śliczna : )

Obsługiwane przez usługę Blogger.