Trochę słońca ♥


Wielki Czwartek! Co oznacza przerwę świąteczną - czas wolny. Obudziłam się, popatrzyłam przez okno a tam słoneczko. Na twarzy od razu pojawił się uśmiech,a w głowie narodziła się myśl, że trzeba tę szansę wykorzystać. Ubrałam się, i poszłam na zajęcia.. Niestety później słoneczko zasłoniły chmury :< ale nie mogłam zrezygnować ze zdjęć szczególnie, że dziś śnieżek już prószy :( Dobra wracając do stylizacji uwielbiam takie połączenia. Obcisła spódnica podkreślająca pupę, odsłaniająca nogi... niby taka elegancka ale ma w sobie coś. Do tego krótki sweterek wciągnięty pod spódniczkę. By było kobieco i elegancko założyłam czarne rajstopy, zakolanówki i koturny. Jednak nie chciałam się też czuć jak na jakimś spotkaniu więc założyłam sweterek. Wszystko jest taką oversizową elegancją.. :) Mi się podoba, a Wam?? ;>




















zdjęcia by Mela :*

sweterek (oversize) - Bershka / spódnica - Diverse / zakolanówki - H&M / buty - Deichmann /
 pierścionek - Rings&Tings / Rękawiczki - Reserved / Okulary - New Yorker / Torebka - Bershka

Pozdrawiam, Oliwia 

5 komentarzy

Tina pisze...

Ślicznie wyglądasz *,* ładne okulary :)

Zapraszam do mnie :)

Coffee and Voguee pisze...

świetny zestaw!

hanianainfie pisze...

jesteś taka szczupła *-*

Dalilahome pisze...

Dziękuję :)

Gabi pisze...

W moim guście ta stylizacja, bo pomimo tego, że raczej częściej wybieram styl sportowy, to lubię krótkie, obcisłe spódniczki i ubrany do tego dłuugi sweter. Przypadła mi do gustu, jest jedna rzecz, którą bym zmieniła- ten sweterek wpuszczony w spódniczkę. Ale ogólnie jest OK ;**

Obsługiwane przez usługę Blogger.