Necklace of feathers.


Stylizacja, z której jest zadowolona. Jest w moim stylu: dziewczęca, nietypowa i pasuje do mojej sylwetki. Przez to, że jestem niska mam duuże problemy z dopasowanie stroju tak, by optycznie się wydłużyć. Dzięki spodniom (które ostatnio kupiłam) i koturnom dałam radę i wydłużyłam się... :)
Stylizacja o dziwo stworzona szybko, bez większego problemu. Pomyślałam o koszuli, od razu nasunęł mi się także naszyjnik z piórkami i ten beżowy sweterek. Wybierałam między bordowymi leginsami, a czarnymi spodniami, ale wybór już wymieniłam powyżej :) Dobra,. Zobaczcie po prostu zdjęcia :)
Jakieś pytania? W komentarzach... <3










spodnie - Pull&Bear / Koszula - terranova / naszyjnik - cropp / Buty - deichmann / Sweterek - Bershka

Pozdrawiam, Oliwia

4 komentarze

UNCARO pisze...

Fajny naszyjnik! ;p

Dalilahome pisze...

Dziękuje :)

Gabi pisze...

Ładnie :) W tej stylizacji wyglądasz na wyższą i masz strasznie chude nogi (jeszcze chudsze niż zawsze ;O)!

Dalilahome pisze...

Haha, dziękuję :)
Nie urosłam, ani nie schudłam. :):P

Obsługiwane przez usługę Blogger.