I love it! ♥


Przyszedł czas na post z cyklu codzienność. Niby nie jeżdzę codziennie na koncerty, nie balanguje, żadne pokazy mody itd, ale nie jest tak źle. :P Nudno nie jest. Przez ostatnie kilka dni dużo się działo. Mój humor po całości mi dopisywał (śledzić możecie mnie także na moim Instagramie) Na zajęciach, które miałam we wtorek i czwartek lepiłam z gliny. :D 1 rzeźba była dość specyficzna, bo moja wyobraźnia i jej wizja była baaardzo drastyczna xd a druga to dyynia :) Na fan page będzie zdjęcie w najbliższym czasie (polub!) Jeśli chodzi o stylizacje to w sobote przychodzi do mnie koleżanka więc jakąś sesyjkę zrobimy :P na pewno ukażą się stylizacje. :) Teraz na dziś mam takie zdjęcia z telefoniku.. :> Taka tam faza :) Mam nadzieję, że forma ich umieszczenia wam się spodoba. :) Jeszcze jeśli chodzi o mnie.. Niedługo mam egzaminy gimnazjalne, na dodatek spotkanie w szkole (przyszłej) a na sam koniec egzamin praktyczny w szkole. :< dużo nauki i zero motywacji we mnie by się zabrać do wszystkiego... co mnie najbardziej denerwuje w tym wszystkim ;/ Ale cóż, liczę na to, że będzie lepiej. :) Zobaczcie zdjęcia. :)




Pozdrawiam, Oliwia ( Loffki  ;* )

3 komentarze

Tina pisze...

Ładne zdjęcia :)

Zapraszam do mnie :)

Unknown pisze...

w informacjach o sobie masz, że interesujesz się fotografią, więc może w następnych poście pokaż jakieś zdj Twojego autorstwa? :P

Dalilahome pisze...

Zobaczę co da się zrobić. :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.